måndag 19 december 2011

Jaha...

Nu är snart detta blogginläggsglesa året till ända...
Det har hänt så himla mycket med mej och i min omgivning, så skrivet, pysslet, baket och maten har fått hamna på hyllan.
Jag har fajtats med sjukdom, ekonomi, förhållanden och en helt ändrad syn på framtiden. Men jag tror att saker och ting kommer fixa sej, när det bara blir lite stabilitet i vardagen.

Just när livet helt plötslig tar andra stigar genom sina skogar och snår, hinner man inte alltid med... Att anpassa sej till väster när man hade tänkt norr eller öster kan ibland ta lite tid. När man dessutom hade tänkt gå sin stig med ett stort sällskap och man finner att man står där mitt i skogen, på en stig man inte tänkt ta, helt själv, blir det oftast inte lättare.
Men, som vanligt, är jag nästan helt säker på att det kommer ordna sej. Det brukar ju göra det om man bara låter det ta lite tid...
Jag håller mina tummar och hoppas att 2012 har något roligt som väntar på mej.

God Jul

1 kommentar:

magda sa...

Det tänker jag att det har! *varmaste storkramen*