onsdag 14 september 2011

Stormigt löfte om höst.

Jaha...
Då var sommaren slut. I ett nafs hastade solen och värmen förbi. Själv såg jag väldigt lite av det efter som jag var mestadels inomhus eller upptagen med annat. Inte för att jag sörjer att jag inte har legat i solen i flera månader. Det är ju, som många av er redan vet, inte riktigt min grej att gotta mej i solvärmen. Där emot kan jag inte motstå hettan från en öppen spis. Tyvärr har jag ingen sån nu... Men, när jag inte har fullt upp med att drömma om min tapetserareframtid drömmer jag om det stora fina huset jag ska köpa när jag blir stor. Där ska det finnas många eldstäder... Det har jag bestämt!

Med hösten kommer bak- och pysselbehovet.
med denna hösten kommer dessutom min lilla verkstad som jag nu äntligen ska få plats med i källaren under huset vi bor i. Där har jag nu målat väggar och tak och väntar bara på elektrikern, så jag kan få lite lyse där ner så jag ser vad jag gör. Det blir mycket lättare då

Jag hoppas att ni vill läsa lite här igen nu... Jag har ju varit lite borta här ifrån ganska länge...
Välkomna tillbaka och Glad Höst på er!

1 kommentar:

magda sa...

Klart jag läser! Kom an bara, med pyssel och kakrecept!