söndag 20 februari 2011

Söndag...

Idag har det varit ett strålande väder i Knipared!
Nån gång mitt på dagen idag gjorde jag mej en stor kopp te och virade in mej i längsta halsduken. Sen gick jag och ena katten ut och satte oss på trappen, i solen och bara njöt en stund.
Tittade på dom fina småfåglarna som vi delar trädgård med. Dom är så fina! Jag fick till och med ta kort på dom...


Efter den härliga stunden har jag bakat till våra jobbfikarum, tittat på en film, ätit en smarrig Subway-macka och småsovit lite i gungstolen med en varm katt i knät.
En söndag helt i min smak!

3 kommentarer:

magda sa...

Vilken skön söndag och vilka fina bilder! Här var soligt igår, men tyvärr något alldeles sanslöst kallt och blåsigt. Men det sägs att det ska bli milt till helgen och då... då... då har jag en egen trapp att sitta på och dricka te/kaffe, jag också!

Måste såklart skaffa katt vad det lider, också! ^^

Erica sa...

Ja, det måste du verkligen! Det är så mycket som blir lite trevligare när man har sällskap av en liten pälskrabat...

Pilgrim sa...

Låter gött det hela! Saknar dig min vän. Kul med din blogg. Men jag undrar hur man får till den så snyggt och varierat?? Men men hur som helst. Hoppas vi ses snart.
Och kram!