tisdag 18 januari 2011

ups and DOWNS

Nu tror ni att jag glömt bort min blogg igen... Det har jag INTE!
Jag har bara haft en sunkig bottentid ett tag. Ingenting har varit särdeles skojigt, inget har blivit gjort och det som har gjorts har blivit fult, varit trist och inte smakat så gott.
Men, nu känns det som det vänder...
Var just ute på en lunchpromenad i solen och fick nog en vårkick, för helt plötsligt känns allt lite bättre. Inte för att jag ogillar vintern, men till och med jag kan bli lite hängig efter flera veckor utan solljus...
Så, håll ut! Jag ska nog snart få fart på mej igen.
Kram på er...

4 kommentarer:

magda sa...

*kram* pårej själv, du min stickvän och kakidol!

Erica sa...

=) Tack!

mintekopp sa...

Inga toppar utan dalar, så tänker i alla fall jag när saker och ting känns tråkiga och jobbiga. Hoppas att det vänder snart :-)

Erica sa...

Så sant... Jo, jag tror nog att det börjar luta åt rätt håll igen. =)