fredag 9 april 2010

Solsken och Träolja

Tänk att det kunde bli vår i år också?!
Jobbade halvdag idag och när jag kom hem var det finaste vädret (Det säger jag nu. Om två månader kommer jag sitta inne och gråta när solen skiner...), så jag passade på medan jag fortfarande hade en aning arbetsork kvar i kroppen.
Planen var att jag skulle skrubba altangolvet. Men skaftet till skrubborsten ville inte sitta kvar och 40 km2 är lite mycket att knäskura. Istället gav jag mej på räcket. Det var helt grönt på insidan av alger och skit. Det är det inte nu längre! Nu är det vitt och fint igen (där det ännu finns målarfärg kvar...). Oljade även överliggaren (?) för den blev så ren och fin när den fick sin peeling.



Jag har ju så klart hunnit med att sitta stilla i solen med Sharon och Scottis också. Dom är värkligen jätteglada nu när man kan ligga ute i solen och päsa.


Nu ska jag tvätta av mej altansmutsen och sen bär det av till stan för konsert, minsann. Freak Kitchen på Brewhouse!

Inga kommentarer: