onsdag 29 februari 2012

Förändringarnas Solsken!

Inte för att jag på nåt vis har fyllt mitt vinterkonto för i år. Men, nog blir jag ändå lite glad när solen värmer genom fönstret på kontoret och lyser på skärmen så jag knappt kan se vad jag skriver.
Förändringens vindar fläktar mej i ansiktet och framtiden står och väntar utan för dörren på att jag ska kliva ut...
Snart har jag klarat av en hel månad av uppsägningstid här i klorna på självaste Djävulen och byter sen arbetsplats. Inte en dag för tidigt!
Med denna efterlängtade förflyttning kommer, förhoppningsvis orken åter och verkstaden i källaren behöver inte längre stå oanvänd. Även kroppen har börjat jobba med mej i stället för mot mej.
Som jag skrev sist, så ser det ut som att livet är på väg tillbaka...
Jag är glad!

Inga kommentarer: